onsdag 16 december 2015

Ny kamera

Ni minns att jag skrev om att jag funderade på att köpa en ny kamera? Jag hade en längre tid tittat på en kamera som jag fattat tycke för. Jag frågade råd av mina fotografer Otto och Meeni, och bestämde mig för att äntligen klicka hem den. 
Idag kom den, min nya kamera. Det blev en Sony A5000.

källa

När jag beställde hem den klickade jag hem en vit, men när jag fick hem den var den svart. Lite synd ändå eftersom att jag tyckte att den vita var snyggare, men äh. Orkar inte börja krångla med något byte, så black it is. 


Har endast hunnit testa den snabbt på våra hundar. Vilket inte är det enklaste. Men hittills är jag helnöjd med mitt inköp!




2 kommentarer:

Lovisa Back sa...

Oj så fina bilder! Blir sugen på att inhandla en lite billigare åt mig själv, man släpar helst int me sig en 700€ systemkamera vart man än far.. Vilken prisklass hör denna till? :)

Sara Nyholm sa...

Tack så mycket :) Jag köpte min från Gigantti, där den kostar 349€. Men just då jag köpte den var den -50€, så den blev 299€. Helt överkomligt om du frågar mig :)