tisdag 1 december 2015

Nattens småa funderingar

De senaste dagarna har min hals varit helt uppåt skogen. Har därför inte kunnat träna på ett tag, inte ens promenader har blivit av. Men imorgon tänkte jag försöka mig på ett träningspass. Börjar bli trött på att leva fatso life nu. 
Något bra med att vara förkyld och lat är att jag har hittat en ny serie att titta på. White Collar. 
Har verkligen fastnat för den och kan varmt rekommendera er att titta på den. 



Ni som är nattugglor eller väldigt morgonpigga eller ni som tittar på klockslagen när inläggen blir publicerade funderar kanske vad jag gör uppe den här tiden på dygnet.. Jag vakar på jobbet, så nu vet ni det. Sen är jag ledig fram till helgen. Snacka om lyxigt!
Då kanske ni också funderar vad jag ska hitta på för häftigt dessa lediga dagar? Ja ni, inte kommer jag vara ledig i alla fall. Jag har lite extra jobb på sidan om och lite annat smått inplanerat. Men det är ju så jag gillar att ha det, lite action.

Har också insett nu när jag kollar igenom min blogg att en ny kamera vore välbehövligt. Inte för bloggens skull då, utan för att jag inte har någon kamera alls just nu förutom min Iphone.
Bloggen skulle ju samtidigt också kanske bli lite trevligare om man nu åtminstone skulle få bytt ut några av mobilbilderna till riktiga kamera bilder. Någon stor systemkamera vill jag inte ha, utan lånar min brors kamera de gånger jag skulle behöva en sådan. Jag skulle vilja ha någonting där mittemellan.
Jag har spanat in en kamera en tid nu som jag skulle vilja ha, så när "kniido Sara" inte hänger med i svängarna så ska jag slå till. 

Inga kommentarer: