onsdag 30 december 2015

Mitt år

Har du haft ett bra år?: Jadå, det har jag haft. Sist jag skrev en nyårslista hade jag varit med om så himla mycket (år 2014) och jag minns att jag skrev något i stil med "hur ska något annat år kunna toppa detta?". Så när jag tänker på det sättet så känns detta året lite lame ändå.

Sammanfatta ditt år med tre ord: lungt, tryggt, intensivt

Vad är det bästa som hänt under året?: Oj.. svårt fråga. Det har hänt många bra saker. Jag har t.ex haft ett jätte bra träningsår, köpt en ny bil, besökt Norge, varit och tittat på dansikalen En Dans På Rosor m.m.



Vad är det sämsta som hänt under året?: Kanske att mina morföräldrar gått och blivit sämre.

Vad önskar du att du gjort mer utav?: Rest mer!

Har du gjort någonting i år som du aldrig tidigare gjort?: Inga stora saker som jag kommer på just nu, men lite smått och gott har jag väl nog ändå gjort. T.ex. Project backyarden med både gymgrejer och foampit, gjort fransförlägning, åkt limousine, fylleköpt en cykel, blivit fbo, varit på klassträff, frivilligt firat villaavslutning med mina föräldrar i stället för att fira med vännerna.



Vad önskar du att du gjort mindre utav?: Haft lite väl många bollar i luften. Har periodvis varit jättestressad..

Vad har fått dig att skratta mest?: Min familj. Den bästa och mest konstiga familjen i universums historia.

Vem gav dig mest lycka under året?: Helt klart Conny.



Vad är det mest spännande som hänt under året?: Måste nog vara sommarens Norge resa.

Det roligaste som hände inom jobb?: Jag började jobba inom Forever. Helt sjukt hur roligt ett jobb kan vara!

Det sämsta som hände inom jobb?: Jag tog på mig alldeles för mycket jobb och bestämde mig för att nu i årsskiftet säga upp mitt stödpersonskontrakt. Vilket jag tycker ät jätte synd eftersom att det är något jag trivs jätte bra med. Men har ändå agerat som stödperson i nästan 5 år nu sammanlagt, så kanske några nya fräscha vindar är redo att ta över nu.

Inga kommentarer: