lördag 5 december 2015

Lördag

Jag har aldrig varit bra på att läsa till tenter. Jag skjuter alltid upp läsandet till sista minuten. Nu har jag ju inte varit tvungen att läsa till några tenter på flera år, förrän för någon dag sedan. 
Jag var tvungen att tenta Love-Lop tenten till jobbet (läkemedels teori och räkning). Inga problem hade jag tänkt innan jag skulle börja läsa, det tog flera dagar att ens komma igenom teoridelen och räkningen som jag trodde att jag var kung på visade sig att jag fick ta min pojkväns ingenjörs kunskap till hjälp. 
Jag hade ännu inte kommit igenom allt material igår, och igår skulle jag och skriva. Fuck this shit, det får gå som det går tänkte jag... Suger ju ändå att behöva åka ända till Jakobstad och sen skriva om tenten om jag inte skulle klara den...
Men vet ni?? JAG KLARADE DEN!! Såå skönt att ha den undan och slippa tänka på den mer. Har jag tur så är det 5 år tills jag skriver en tent nästa gång, tack och lov för det! 
Uscha, jag är faktiskt riktigt glad att jag inte går i någon skola just nu. Hade helt glömt bort hur jävla jobbigt såntdär är..



Tog ett extra skifte igår på jobbet, så idag fick jag vara ledig. Passade på att göra bananplättar åt mig, Conny, Meeni och Otto till frukost idag. Det tog mig hela morgonen (alltså hade helt glömt bort hur länge det tar att steka domdär plättarna) men det var absolut värt det. 
Idag har dom dessutom öppet hus på gymmet. Passar mig perfekt för att få testa mina nya tights!

Inga kommentarer: