lördag 19 december 2015

Kärlek

Tidigare var det roligt att ha så många vänner som möjligt runtomkring sig. Men jag har ändå alltid varit den som haft några få bra vänner runt mig än många ytliga vänner. Och idag är jag väldigt glad över det! 
När jobb, studier och livet kommer emellan är det skönt att veta vilka som är ens riktiga vänner. 

Jag har väldigt lätt att bli vän med andra, men även fast jag är rätt öppen av mig så är det ändå bara ett fåtal som blir mina guldklimpar. De är sådana människor som jag verkligen klickar med. De som jag har allra roligast med, men även de som jag har de seriösaste samtalen med. Det är de människorna som jag inte behöver träffa ofta eller känner att jag måste träffa för att hålla kontakten med. Utan jag vet alltid var jag har dem och när vi träffas så känns ingenting ansträngt. Allt är bara som det ska vara helt enkelt.
Dessa vänner är människor som jag diggar av hela mitt hjärta! Och jag är så glad att jag får ha dem i mitt liv!











Med detta "slejk me i öra" inlägg vill jag önska er alla en riktig trevlig helg. Ta hand om varandra och berätta för dina nära att du tycker om dem. 
I helg kommer jag att umgås med mina vänner! Girls night out it is!


Inga kommentarer: