tisdag 8 december 2015

Favorit

Årstid: Sommar! Jag gillar inte kyla och skulle kunna tänka mig att flytta till varmare breddgrader under vinterhalvåret.. I mars har jag en resa inplanerad till varmare breddgrader och jag längtar såå!!
Men visst har alla årstiderna sin egna lilla charm på något sätt ändå.. 


Land: Det vet nog alla vid det här laget.. Självklart Norge!


Dag: lördag.
Få vakna upp utan alarmklockans ljud, äta en god frukost, kanske ett träningspass och sen något skoj på kvällen.



Tid på dygnet: Morgonen. Då är jag som mest kreativ och får mest gjort.


TVprogram: ser knappt på tv, men måste kanske svara paradise hotel då? Inte för att jag ser det direkt på tv:n, utan kopplar datorn till tv:n isåfall.
Podd: Ted & Kaj. Jag och Conny har börjat med att när vi åker iväg till Vasa så är det Ted&Kaj vi lyssnar på. De förgyller ju verkligen den timmen det tar att köra dit.
Spel på telefonen: farm hero saga, haha
App: instagram

Person: Conny ♥ 


Övning på gymmet: Det varierar. Men just nu så gillar jag militärpressen.

Inga kommentarer: