måndag 14 december 2015

En dans på rosor

Helgen har jag spenderat i Umeå med Cajsa. Vi skulle och titta på dansikalen En dans på rosor
Hela showen hade Tobias Karlsson fixat ihop. Som hjälp då med många många andra duktiga dansare. Showen innehöll allt som en bra show ska göra. Det var fart och fläkt, men sen även lugnare danser. Det var humor och det var drama. Showen i sig var helt magisk! Jag vill bara se den om och om igen! 


Har ju tyvärr då bara en massa dåliga mobilbilder att bjuda på. Men det är bättre än ingenting alls.


Espresso House är en av mina favorit caféer, så man fick ju passa på att ta en sväng dit också.

"Programledaren" (eller vad man nu ska kalla det) var Babsan. Tidigare så har jag inte riktigt tyckt om henne? honom? Hen!!! (Hen passar perfekt in här), men som showens programledare var hen faktiskt riktigt bra. Jag vek mig av skratt!






Jag är helt otroligt imponerad av Tobias. Vilken människa! 

Sen när showen var slut och vi skulle gå hem tillbaka träffade vi på Tobias. 
När vi sa att vi hade dansat med honom för ett år sen så kom han ihåg oss. - Jaa, på service & co!


Innan vi åkte hem på söndag åt vi brakfrukost på hotellet.


Både på vägen till Umeå och på vägen hem från Umeå blev jag sjösjuk. 
Pappa: - Men hur kunde du bli det? Det vågade ju ingenting alls!
Aja, sjösjuk blev jag i alla fall. På vägen dit låg vi på golvet i ett hörn och mådde pyton, sen på vägen hem kom vi på att man kan ju faktiskt ta en hytt och slippa ligga på golvet också. Så det gjorde vi!


Inga kommentarer: