torsdag 24 december 2015

23

 Dagen före julafton då. Hur har jag förberett mig inför julen? Lyssnat på julmusik och tittat på julfilmer kanske? Njääee... Inte riktigt. Hinner kanske med det ännu förrän julen är helt förbi.

Istället har min dag sett ut såhär:
Jag vaknade från nattskiftet och gjorde i ordning frukost. Åkte iväg mot Nykarleby och träffade upp kusin Emma vid gymmet. 
Dagens pass blev ett rygg + biceps pass. Sådär supereffektivt blev det kanske inte. Vi båda är rätt duktiga på att prata, och när man ändå inte ses sådär super ofta så finns det ju så mycket att prata om. Men det som skulle göras blev i alla fall gjort.
Efter passet åkte vi iväg till nya caféet i Nykarleby, Mommo's Café. Där satt vi en god stund och hade det riktigt trevligt innan jag åkte iväg hemåt igen. 
Väl hemma hade vi fått ett paket från Norge, FENALÅR!!! Yeeeeeee ba yee!! Satt med kniven i högsta hugg och mina smaklökar älskade mig. 
Nu blir det en natt till på jobbet och sen får även jag börja fira julen.


Såhär såg jag tydligen ut för 1 år sen. Förutom att håret var grymt slitet så var den röda färgen rätt cool ändå.

1 kommentar:

natalie sa...

Jätte fin blogg!