söndag 15 november 2015

Lördagen

 Igår var vi på bio och tittade på Legend. 
Jag hade inte så mycket lust att först gå på bio faktiskt, men när jag sen fick höra att huvudkaraktären (huvudkaraktärerna, eftersom att han skulle spela sin egen tvilling) var Tom Hardy så var jag ju självklart på. 
Innan filmen ens hade börjat (smidig som jag alltid är..) låg mina popcorn utöver golvet.. Det var en av orsakerna till att jag ens övervägde bio från första början, före jag visste vem som hade huvudrollen då, att få äta biopopcorn.. 

Men filmen då? Den var jätte bra! Verkligen!
Jag rekommenderar den starkt. Och tummar upp än en gång till Tom Hardy som gjorde ett otroligt bra jobb med sitt skådespeleri. 

När filmen var slut gick vi till Netti på varsin drink. 
Jag kom på när jag skulle beställa att jag knappt vet vad några drinkar heter längre. På en lapp stod några drinkar uppradade, så jag testade på en strawberry heaven. När jag ändå var i farten och Conny hade sagt att han kunde köra så tog jag en till drink. En isbjörn, men utan is. Så det blev bara en björn då alltså. Hehe. Drack halva och fick sen ge resten till min bror när jag tänkte på att jag har en träningsdag dagen därpå som jag sett framemot hela veckan. 


Inga kommentarer: