måndag 9 november 2015

I`m back bitches!

Hello, the blogqueen is back!

Vad roligt att se att jag har så trogna läsare som kikar in här varje dag fastän jag inte har bloggat.
Orsaken till varför jag inte har bloggat är helt enkelt p.g.a brist på motivation. Nu känner jag att motivationen till att dela med mig av om mitt fabulousa liv är tillbaka.

Så vad har ni missat i mitt liv de senaste dagarna? 
I tisdags fyllde min gode vän Malin år, så då var jag och firade henne. Allihopa var vi samlade hos henne, åt tårta och hade en allmänt trevlig kväll tillsammans.
I onsdags befann jag mig i Vasa hela dagen. Conny hade inte så många timmar i skolan så vi gick mest runt i Vasas butiker. Jag köpte årets första julklapp! (har nog aldrig hänt sig tidigare i världshistorien att jag skulle vara så tidigt ute...) På kvällen vad det dags att vara businesswoman, så jag åkte iväg på en Affärspresentation. När jag kom hem och böt om från business kläder till mjukiskläder var det min tur att välja film från våran "filmlista". Conny fick äran att se Tarzan.
I torsdags när jag kom hem fick jag träffa vår nya familjemedlem Elsa. Hon är helt underbar!
I fredags började jag min dag med jobb. Träning och en hel del bus med hundarna blev det också. Sen på kvällen tog pensionär Sara över min 21 åriga kropp. Jag sov innan klockan hade slagit halv 10...
I lördags hann jag i princip bara vakna och sen var det jobb resten av dagen.
Igår, alltså på söndag åkte jag först till jobbet. Sen hem och fira farsan på hans dag. Tårta och choklad i mängd och massor! Sen var det Connys tur att välja film från vår lista. Men in black blev det, och jaaa, den var nog bra.

Som ni ser så har träningen lämnat också bort lite de senaste dagarna. Det är dags att vända på det nu. Samma gäller kosten. Har ätit godis vare dag.. Heh, not so healthy life style.


Jag passar på att börja veckan med en mättande frukost. 

Inga kommentarer: