söndag 1 november 2015

Halloween firande

Efter mitt spykalas har min mage varit helt upp och ner. Men igår tog den verkligen priset.
Jag har legat i fosterställning, suttit framför wc:n, gråtit... Dessa kramper jag har haft.. Jag har aldrig upplevt någonting sådant tidigare.

Planen var att sminka mig hemsk och dra ut. Men så långt kom jag inte.
Mamma fick ringa till akuten och fråga efter goda råd. Conny satt och pajade om mig i flera timmar.

Jaa, det blev en för uslig Halloween för min del! Men var kan man...
Såhär såg i alla fall förra årets Halloween ut:



2 kommentarer:

Anonym sa...

Har haft samma magsjuka jag för 1 vecka sedan, med samma kramper och sjukmage, enda annorlunda var att det kom ur andra ändan :) Det som hjälpte åt mig var något från apoteket som hette Precosa! Krya på dig! :)

Sara Nyholm sa...

Tack för tipset! Ska pröva det! :) Tack ska du ha :)