fredag 23 oktober 2015

Saker som jag inte förstår mig på


New shoes in bed
Jag förstår att man gärna visar upp sina nya skor, men jag har svårt att förstå varför man måste ligga i sängen och visa upp dem.. Men vad vet jag? Kanske man är så nöjd över sina skor att man måste ha på sig dem hela tiden? That makes sense?




Throwback med bikinibilder
Är du nöjd över din kropp så tycker jag att du ska visa upp den istället för att behöva skaffa en "ursäkt" för att slänga upp en bikinibild på dig själv. Släng upp bilden och skit i alla dessa: "Take me back to.... miss this place.. osv.."


För flera år sen höll en kille på att skicka åt mig, idag har han kommit ut som homosexuell..
Var jag hans wake up call?



Länkar som inte öppnas på ny flik.
När man länkar en webbsida, sätt så att de öppnas på en ny flik! 
Jag läser en blogg, klickar på en länk, förflyttas, och måste sen klicka bakåt igen för att komma tillbaka ill bloggen för att fortsätta kunna läsa vidare -.-


Inga kommentarer: