måndag 19 oktober 2015

Promenader

Jag ville få in mera promenader nu under hösten. Och den senaste veckan har jag nästan varje dag varit ute på en promenad. Inga långpromenader eller så, utan de har legat där kring 30 minuter ungefär. Tycker det har varit riktigt lagom och riktigt skönt att börja morgonen på det sättet, att få lite frisk höstluft i lungorna. 
Gymmet har dock inte besökts lika ofta. Tyvärr! Jag har jobbat flera kvällar, och då har jag prioriterat friska luften i stället. Men imorgon och någon dag framöver är jag ledig, så då hinner jag med både promenader och gym. Perfekt! 



2 kommentarer:

ronja sa...

det kräver så lite att bara gå ut och traska men ändå mår man så mycket bättre efter. Har själv glömt bort hur bra det är men kanske dags att börja igen.

Sara Nyholm sa...

Jaa, det är verkligen så!