måndag 5 oktober 2015

Måndag

Här sitter jag nu och dricker förkylningsté. Vaknade sådär halvförkyld (som de flesta andra dagarna..), men efter att jag drack min första kopp i morse så kände jag min helt frisk redan några timmar efteråt. Dricker min andra kopp nu i kväll i förebyggande syfte. 
Dom kan nog dom där turkarna med deras te. Eller jag vill gärna tro det i alla fall, så att jag någon gång ska bli frisk!


Annat som jag gjort då:

Gjorde en taco-omelett. Busenkelt och bra när man inte har så mycket annat i kylskåpet än ägg, maletkött, tacokrydda, gurka, tacosås och creme bonjour. 

Varit till gymmet. 
Det har blivit mindre av det nu när jag har haft min förkylning som inte har velat ge med sig. 
Körde ett axlar och triceps pass. Sist jag gjorde det var för två veckor sen... Jag kunde inte lyfta armarna efter passet..

Använde min nya träningsväska för första gången. 

Inga kommentarer: