torsdag 22 oktober 2015

Kan man få en förändring på bara 9 dagar?

Svaret är JA! 

Jag har tappat en del vätska ur kroppen. Men det allra viktigaste här är inte vad som har hänt utseendemässigt, utan vad som hänt på insidan.
Jag känner mig "ren" från allt skräp jag under de senaste veckorna samlat på mig. Min mage är i balans igen och det var precis det här jag behövde. En riktig kick för att igen fortsätta med mitt "healthy life".

Innan man började så skulle man väga sig och mäta sig på 6 olika ställen på kroppen. Det här är jag egentligen inte så brydd i, men visst är det roligt att se i siffror också vad som har hänt.
Vikt: -3,4 kg
Mått: -29,5 cm sammanlagt

Visst syns det liite att något har hänt, men inte så mycket. Men det var ju inte därför jag gjorde detta. 
För mig har detta gjort stor skillnad och jag fick ut det jag ville med det. Jag rekommenderar det varmt till alla, det är verkligen värt att unna sig detta!


MEN nu måste jag även tillägga att jag har haft min egna lilla tvist på dessa 9 dagar (sällan Sara tänker ni nu..).
Måltiderna som man ska äta finns det recept på och där står det hur många kalorier man ska äta. Detta är något som jag har haft min egna lilla nisch på.
Jag har inte lagat någon utav recepten, utan jag har ätit vad jag har velat under dessa måltider. Och jag har inte räknar kalorier (that´s not my thing), utan jag har ätit så att jag har blivit mätt (läs: övermätt).

Det bästa med det här är ju att det är så enkelt att följa. I princip vem som helst kan göra det. 
Du behöver inte alls tänka någonting själv, utan det står precis vad du ska göra och när du ska göra vad. 



Är du intresserad av att pröva C9 så tvivla inte att ta kontakt med mig. Jag hjälper dig med eventuella frågor och funderingar. 
sara.nyholm@hotmail.com

Inga kommentarer: