måndag 19 oktober 2015

Hur gick det?

I våras skrev jag detta inlägg. Jag satte upp 3 små mål som jag skulle klara vid sommarens slut.

1. Dips. Klara 5st på raken.
2. Pull-ups. Klara 3 st på raken.
3. Handstående. 


Nåå hur gick det??

1. Jag klarar 4 strikta dips på raken, men den femte... nää, alltså det går inte!
2. Med hjälp av gummiband går det super! Men när du plockar bort gummibandet går det inte alls lika bra.. Beroende på dagarna så klarar jag 1 ibland 2.. Så nää där sket det sig också.
3. Jag klarar av att stå på händer någon sekund. Helst skulle jag vilja kunna stå hur länge som helst och att ha kontrollen. Men nää, kan nog inte påstå att jag kan stå på händer. (För någon sekund räknas inte)

Kan ju kanske tillägga att jag inte har lagt så mycket energi på att faktsikt försöka bli bättre på dessa saker heller.. Men en vacker dag! Då klarar jag av alla dessa saker galant!



Inga kommentarer: