söndag 18 oktober 2015

Gaah!!

Jag har inte sovit så bra de senaste nätterna. Så idag när jag har kvällsskifte så tänkte jag verkligen ta och sova ut ordentligt. Men vad gör då min pojkvän??!
Han ska stiga upp tidigt för att gå och träna. Fine, det låter ju bra, skulle gärna hänga på om jag inte skulle ha flera sömntimmar att ta ikapp.
När väckarklockan ringer är det jag som får väcka honom, för han vaknar ju såklart inte! Jag undviker att somna om, för jag vet ju att han lätt somnar om, så jag väcker honom med jämna mellanrum och påminner honom att stiga upp. Alltså ska du upp eller inte?!
Sen kommer han på att orken och lusten inte riktigt finns där, han skippar nog träningen trots allt och sen somnar han snabbt om igen.
Där ligger jag klar vaken och kan absolut inte somna om. Ännu en natt med för lite sömn... Gaaah!!



Inga kommentarer: