fredag 30 oktober 2015

Från att må på topp till....

(De som är känsliga behöver inte läsa detta inlägget!)

Min härliga lediga gårdag blev inte så härlig sist och slutligen..
Jag och Conny åkte iväg till Tinas på en kaffe. Trevligt var ju det såklart. Men när vi hade varit där en stund så fick jag säga till Conny att vi var tvungna att åka iväg för att jag inte alls mådde bra.
Så fort jag kom hem rusade jag iväg till toaletten... Kräksjuka eller matförgiftning..?

Har nu spytt 10 gånger.. Kan säga att jag inte alls mår sådär himla bra.
Någon Sh`Bam eller Yoga fick jag bara glömma igår. Och det kan nog ta en god stund innan jag är sugen på kinamat igen också...


2 kommentarer:

Jenni sa...

Sku int förvån mej ifall he e matförgiftning. Ja tycker maten vi kinagrillen bara blivi sämre senast åri, ibland kan e smaka riktigt konstigt å fler säger ju att di ha hitta hårstrån osv i sin mat. Int fräschast stället ti äta på i nkby, tyvärr :/

Sara Nyholm sa...

Nää he kan no hend... Usch ja! He e liti konstigt bara att conny som va me int alls reagera nating.. Så täför misstänker jag no meir magafari fö tillfälli, men he e it så lätt ti veta :/