lördag 10 oktober 2015

Forever Business Owner

Det är alltså det här som jag har haft för mig på sista tiden. Jag har gått och blivit Forever Business Owner.
Jag tycker att det ska bli så roligt att få jobba lite på sidan om med det som jag faktiskt brinner för, hälsa och välfärd.

Vad är då Forever Living kanske vissa av er undrar?
Forever Living är ett network marketing företag. Deras produkter bygger på ekologiskt odlad Aloe Vera. De har allt från hudvårdsprodukter, tillskott, proteinpulver, smink, shampo, osv..




Innehållet i produkterna är verkligen super och jag skulle aldrig bli en FBO om jag själv inte trodde på produkterna. Nästa vecka börjar jag själv med C9 boxen, men mer om det då.
Är det någon annan som känner att de också vill testa på C9 eller någon av deras andra produkter så är det bara att ta kontakt med mig. Här, på facebook, via telefon eller via e-mailen. Ingen skillnad!

sara.nyholm@hotmail.com


Inga kommentarer: