torsdag 1 oktober 2015

En lista

1. Beroende av? 
Mina saker som har ett äpple på sig. 

2. Du måste klä dig i en färg för resten av din liv, vilken? 

Tråkigt, men svart.

3. Vad får du oftast komplimager för? 

Gällande utseendet? Mina smilegropar kanske?

4. Planer inför 2016? 

Resa till Thailand och Norge och eventuellt också till Tyskland. Några andra planer har jag ännu inte inplanerade.





5. Brukar du skratta för dig själv? 
Alltså ja! Jag är fan rolig att umgås med.
(Conny har sagt att han aldrig har träffat någon tidigare som kan skratta så mycket åt sig själv som jag gör..)

6. Vad är det konstigaste du har ätit? 
Jag är väldigt feg när det kommer till att pröva på nya maträtter.Men typ bläckfisk, torsktunga, valkött, kungskrabba?




7. Hur imponerar man på dig?
Jag har med årens lopp märkt att jag dras till personer som är annorlunda. Jag älskar när folk verkligen vågar vara sig själva och är.. ja, annorlunda. Det är så många där ute som inte vågar vara sig själva och gömmer sig bakom någon fasad, så när jag ser att någon har modet att våga vara sig själv, utan att bry sig i vad andra tycker, det imponerar på mig!

8. Vilken stad vill du bo i för resten av livet?
Nykarleby. Småstad som bäst liksom! Nämen, jag gillar nykarleby, det är mysigt där. Ser mig själv inte som någon storstads människa, och skulle inte kunna tänka mig att bo i någon annan stad än Nykarleby.


9. Hur ser dina morgon rutiner ut?
Stiger upp när väckarklockan ringer (snoozar inte!! usch så störande). Sätter på kaffet och tittar i kylskåpet vad det finns för mat. Drar ett varv till badrummet och ser om jag behöver göra något åt utseendet. Sätter mig ner och dricker mitt morgonkaffe och äter morgonmål samtidigt som jag stirrar in i mobilen.





10. Vad längtar du efter? 
Just nu sitter jag och avverkar ett nattskifte, så kanske att klockan ska bli så mycket att jag får gå hem och sova?

11. Serier du följer just nu?
paradise hotel och the walking dead.

12. När brukar du oftast gå och lägga dig?
Är väldigt kvällstrött av mig, så mellan 21-23 som oftast.

13. 5 saker du vill göra i framtiden?
hoppa fallskärm, vandra, uppleva en 17 mai fest, bli millionär, stage-diving.

14. Vad finns alltid i din väska?
pengar, kam, tuggummi, parfym.. typ? Enda gångerna jag använder handväska är när jag är ute på krogen typ? Annars är den enda väskan jag använder min träningsväska. I den hittar man: mitt träningshäfte, vattenflaska, aminosyror, magnesiumtabletter, extra träningstopp, mina nanos och lunartempo, träningshandskar, pulsbälte, aux-kabel, hörlurar och små shampo flaskor.

15. 3 utländska bloggar du följer?
Jag läser verkligen jätte många bloggar, så svårt att välja ut endast tre stycken.
fitspooration, Katti, clara jonsson, Kristin Gjelsvik, stina, Rachel Nordtømme, Martina Johansson.. lite fler än tre.. Läser även flera, men orkar faktiskt inte sätta hit allihopa, men kunde inte välja endast 3 stycken.


Inga kommentarer: