fredag 30 oktober 2015

En lista om träning

Jag såg att Elin hade gjort en lista om träning. Nu när jag ligger här i sjuksägen så tänkte jag att den kan vara rolig att fördriva tiden med. Gör en du också!


Den här träningen längtar jag efter just nu:
All träning. Det suger att ligga hemma och vara sjuk, så vilken träning som helst längtar jag efter. Men ett riktigt mördarpass på gymmet är nog det som jag längtar mest efter ändå.

...men det här står mig upp i halsen:
Jag är inne i en period där det blir väldig mångsidig träning och jag tycker att egentligen allt är kul. Men ett pass som jag inte skulle vilja gå på är nog Body Pump. Den typ av träning  gillar jag inte alls.

Det här träningsplagget är är min favorit just nu:

Både tröjan och tightsen.

Det här skulle jag verkligen behöva träna mer:
Mera rörlighetsträning skulle verkligen inte skada.

Den här känner jag mig stark i/på:
Jag har inte maxat i någonting på väldigt länge.. Så hur stark jag är i olika övningar vet jag inte. Men knäböjen känner jag mig väldigt säker på. Tekniken sitter väldigt bra och jag känner mig ganska stark i den övningen.

Just nu stör jag mig på de här i träningsväg:
Jag gjorde ett inlägg om just detta, det kan ni läsa om här.

Det här har jag en tendens att prioritera bort:
Stretchningen efter passen...

Jag står inte ut med:
Samma sak här. Inlägget jag skrev tidigare beskriver det ganska bra.

Skulle jag bara få träna en sak i resten av mitt liv skulle det vara:
Styrka för benen.

Det allra tråkigaste med att träna är att:
När man inte har någon färdig lagad mat att äta efter passen..

Kommande vecka lovar jag mig själv att: 
Träna varierat. Styrka som normalt, men ska även slänga in sh´bam och lite yoga.


Inga kommentarer: