onsdag 14 oktober 2015

C9

Den nya inne grejen nu verkar vara C9, eller Change 9 som den heter. En 9 dagars "kickstart" med Aloe vera som huvudingrediens. 
Jag har hört och läst mycket om C9 och kan bara konstatera att hela den där 9 dagars kickstarten verkar väldigt intressant. Så när syrran och mamma skulle beställa och frågade om jag också ville hänga på så tänkte jag, tja varför inte?
Jag gillar att testa på nya saker och efter en tid utan ordentlig träning och dålig mat så känner jag att jag behöver lite motivation. En kickstart helt enkelt. Så vad är då bättre än dehär?

Så idag är jag på min första dag med C9. 
Egentligen så är ju C9 bara första delan av detta "program". Sen finns det ju F1 och F2 också om man vill köra hela 69 dagars programmet. Men det jag behöver är den där kickstarten, resten fixar jag själv. Så jag kommer bara att köra C9 delen.



Vad vill jag få ut av min "detox"?
Jag känner att jag blivit lite höst-trött och detta ska hjälpa en att bli piggare, så det hoppas jag att jag blir.
Har dessutom hamnat in i en "godisfrosseperiod", och det ska även minska på sötsuget, så även det hoppas jag ju såklart på.
Sen att jag har samlat på mig en massa vätska som jag vill få bort ur kroppen vore ju också bra.
Vi får se hur det blir. Dessa 9 dagar ska i alla fall få en chans av mig.


Inga kommentarer: