fredag 23 oktober 2015

Barbell Beauty som stör sig på fel musik

Direkt efter dagens jobb åkte jag till gymmet för lite fredagsfys. Känslan att kunna ha tyngre vikter på just rumppasset var verkligen roligt. 
Dessutom så är det kanske 2 veckor sen sist jag druckit några aminosyror, så de gjorde verkligen sin verkan idag! Ett riktigt toppenpass fick avsluta denna veckas styrketräning!

Annars!! Flera gånger när jag varit på gymmet och jag kommit dit när någon redan är där och de har hunnit välja musik skulle jag ibland bara vilja gå sönder... Alltså vem lyssnar på lugna favoriter på ett gym??!!! Låtar som jag dansade tryckare till i lågstadiet...
Lyssna på vad du vill, jag är verkligen inte kräsen. Men jag vill inte somna när jag tränar.. Är det inte meningen att musiken ska peppa?
Det är helt förståeligt om man stretchar eller så.. Men när man kör styrka?? Inte okej!
Sånt borde det finnas skilda gymregler för ju! (Som en del andra saker det också borde finnas skilda gymregler för..) Jag borde fanimej göra en sån lista!! 
Japp, ni ska få en gymregler-lista av mig så inte ni går och gör samma misstag. Just in case! ;)


Nu tar vi Fredagsmys!


Inga kommentarer: