lördag 24 oktober 2015

5 oskrivna gymregler

Igår skrev jag att jag skulle göra en lista på gymregler som borde finnas. Nu har jag gjort min lista! 
Bryter du mot någon av dessa? Snälla, sej nej!

1. Välj vilken musik som helst, men inga lugna favoriter!

2. Fråga innan om jag är klar med en maskin som du ser att jag eventuellt håller på med. Inte okej att gå och ta maskinen utan att fråga!

3. Ställ tillbaka vikterna när du är klar! Då vet jag om du är klar med maskinen eller inte... (iofs så är ju faktiskt detta en gymregel redan. Men många verkar inte kunna läsa.)

4. Det är okej att du har med ditt barn till gymmet. Men när barnet trampar mig på tårna och ropar mig i öronen kan du väl åtminstone säga till ungen?!

5. Ha lämplig klädsel! Att komma till gymmet i jeans och skjorta.... Alltså... NEJ!




4 kommentarer:

Maria sa...

Håller med om allt! :) Sen om man håller på med samma maskin ganska länge så tycker jag dock att man ska låta andra få ta ett set däremellan, dock ska ju personen fråga först, så kan man komma överrens om att turas om :)

Sara Nyholm sa...

Jaa, precis! :)

Tina Nyvall sa...

Lägg till at man it ska ta langa telefonsamtal IN i gymmi å at man nåo faktiskt kan häls tibax åm naijn hälsar på ein haha :D

Sara Nyholm sa...

Haha, jåå he sko å böv tilläggas! :D