söndag 4 oktober 2015

21 bast

Helt ärligt så såg jag verkligen inte framemot att fylla år. De senaste åren så har min födelsedag varit en stor besvikelse, så några stora förhoppningar hade jag inte på gårdagen heller. 
Men vet ni, jag hade en riktigt bra födelsedag igår! Jag hade så himla roligt!


Efter att tjejerna hade varit här på förfest åkte vi iväg till Jeppis.

Det första alla tjejer gör när de anländer till Melody är att först av allt svänga in till toaletten och kolla och fixa till looken. 

Så glad att över ha denna killen vid min sida. En stor del är hans förtjänst över att gårdagen blev så lyckad, så mycket som han anstränger sig och ställer upp för min skull!


Jag har aldrig varit "håål på ti ta" och har alltid varit väldigt lättpåverkad när det kommer till alkohol. Fick bekräftat igår att det nog inte har ändats det heller. 
Idag har jag och conny spenderat dagen på soffan, tittat på serier och ätit rester från gårdagens kalas. Och klagat på den enorma huvudvärken som plötsligt dykt upp.


Inga kommentarer: