onsdag 30 september 2015

Uppförsbackar och nerförsbackar

Ni vet känslan av att inte ha kunnat träna ordentligt på en stund?? När det känns som att du måste börja om från noll med träningen. När att allt du har byggt upp försvunnit, dina muskler har förtvinat och röven finns ej där mer. 
Naturligtvis så händer ju detta senario inte på 2 veckor, men ni vet den känslan? 

Jag har haft ont i halsen (och eftersom att jag förbjuder andra att träna med sjuk hals, så måste jag väl även lyda mina egna ord..), så jag har inte kunnat träna ordentligt på en stund. 
Idag bestämde jag mig för att nu får det vara nog, jag ska till gymmet idag! Men när man inte har tränat på en stund, så suger verkligen det första passet efter en förkylning! 
Det blev ett flopp pass hel enkelt.. men det tar nog inte länge förrän jag är tillbaka som superwoman igen!


Inga kommentarer: