torsdag 10 september 2015

Stuff

- Jag har otroligt mycket obehag av disktrasor. Använder nästan alltid  engångs disktrasor.

- Jag vet inte om jag växer mig in i en mognare roll när jag jobbar. Men folk tror alltid att jag är äldre än vad jag egentligen är när jag befinner mig på jobb.




- Annat är det dock på fritiden. Speciellt när jag ska in till krogen. Jag måste alltid visa legitimation!! Mina vänner får snällt gå in utan att behöva visa leg, men när det blir min tur så måste jag alltid leta fram körkortet. (Har lärt mig att leta fram det innan jag kommer fram till dörren nuförtiden..)






- Det finns en oskriven regel om att man gillar sina vänners bilder (facebook, instagram osv..) även fast man inte gillar dem.

- Jag är väldigt duktig på att ge komplimanger åt folk. Oavsett om det är utseéndemässigt eller om personen i fråga gör någonting bra.

- Den senaste tiden har jag lagt märke till vilka av mina vänner som faktiskt stöttar och uppmuntrar mig och vilka som kanske inte gör det.


Inga kommentarer: