söndag 20 september 2015

Söndagslistan

Vad ska du göra idag?
Idag har jag varit jobbat. Ska ännu idag försöka hinna träna ett pass och sen ska jag nog inte göra så mycket mer än så. Kanske titta på en film eller något?

Vad har varit bäst i veckan?
När jag åkte iväg till Vasa. Där fick jag både ensamtid, lugn och ro, och shopping. Välbehövligt!
Och sen också mina nya träningsskor!




Vad har varit sämst i veckan?
Min migrän som jag hade i Tisdags. Döden...




Vad har du sett för filmer?
Jag har sett The Maze Runner. Den var riktigt bra. Gillar man The hunger games, så gillar man den.
Så var vi ju på bio i fredags och tittade på Sicario. Den var väl också helt bra. Lite konstig, men gick nog helt bra att titta på.
Sen har jag också tittat en hel del paradise hotel.

Vem har du snapchatat med mest?
Det måste nog vara Conny?

Har du gråtit något?
Jaa, jag har gråtit ovanligt mycket den senaste tiden. Är annars ingen som brukar gråta så mycket, men jag har väl haft en känsligare period antar jag? Jag grät när jag hade migrän och så har jag gråtit någon gång utöver det också. Minns inte ens åt vad.. Riktig liplisa.

Vad längtar du efter?
Morgondagens Kamp X-fit pass



Vad vill du tipsa om?
*Ursäkta alla killar, håll för öronen!!* 
Menskoppen! Jag fullkomligt älskar min! Varför har jag inte skaffat en sån tidigare? Dom är ju så himla bra och smidiga. Man behöver aldrig tänka på att man har med sig för lite tamponger/bindor, när man har en sån. 

Vilken låt sammankopplar du med denna vecka?
Johnny G- badpojken (alltså VARFÖR har den låten fastnat i min hjärna??)

Vilka emojis får sammanfatta denna vecka?

För att jag har använt den flest gånger den här veckan!

Inga kommentarer: