fredag 18 september 2015

Regnväder


Jag befinner mig fortfarande Vasa. 
Igår när Conny slutade skolan åkte vi en sväng in till stan. Dom har ju Vasa City Storm som pågår för tillfället, så vi ville ju in och kolla läget i alla fall. Jag som hade gett mig själv shoppingförbud såg saker som jag ville ha överallt. Men ganska duktig var jag ändå och kom endast hem med en klänning. (Eller nää inte duktig alls, får nästan dra mig själv i örat nu i efterhand... När kommer jag att använda den klänningen? Snart är det ju bara långkalsonger och stickabyxor som gäller..)

Idag när jag vaknade hade jag tänkt gå ut och gå, men regnvädret har gjort att jag inte har kommit mig så långt än. Istället har jag parkerat mig i soffan med serier snurrandes på skärmen. Ganska skönt det med. När det regnar så är det liksom okej att vara lat.



Inga kommentarer: