tisdag 8 september 2015

Paj till lunch


Konstigt det där när man jämför hur mina pajer ser ut och hur de på originalreceptet ser ut. 
Mina ser inte alls lika tilltalande ut. Bränt smör runt kanterna, och så jag råkade visst ha den lite för länge i ugnen. Men god blev den i alla fall, så den fick stå för dagens lunch.

Hade tänk sova länge imorse (har vakledigt), men när jag hade vänt och vridigt på mig tillräckligt länge utan att kunna somna om så steg jag till slut upp klockan 8.
Jag känner att min kropp håller på att bli lite väl styv och stel, så morgonen fick börja med lite morgonyoga. Borde börja skärpa mig bättre med muskelvården! 
Jag hade faktiskt bokat in mig till ett yoga pass förra veckan, men hamnade att avboka när min träningsvärk var helt enorm. När man inte ens kommer sig ner på golvet, så är yogan långt borta..
Denna vecka jobbar jag när yoga passet går, så då får jag yoga lite på egenhand helt enkelt.

Inga kommentarer: