onsdag 30 september 2015

Omvänd frågestund

Jag hittade ett inlägg på finlandssvenska bloggares facebook sida som jag tyckte var så bra att jag vill kopiera det. 
Det var nämligen en omvänd frågestund med 5 snabba frågor till er. Vi kör!



  • Hur gammal är du? Var bor du?

  • Hur länge har du läst min blogg?

  • Vad gillar du mest att läsa om?

  • Några önskerubriker eller inlägg?

  • Favorit motions/-eller träningsform?





Jag skulle bli jätte glad om ni ville svara på dessa frågor i kommentarsfältet här nedanför.
Oavsett om vi känner varandra eller inte, det spelar ingen roll!
Det skulle vara så roligt att få veta lite om er också (hallåå, jag blottar mycket av mitt liv här, ett frivilligt val, men endå, skulle vara roligt att få veta lite om er också) Så kom igen, give me some answers! Nejgo do vååg ;)
Tack på förhand! :)

2 kommentarer:

Tina Nyvall sa...

-20, Vexala
-Tyyyyyp altjemt tå do ha had en blogg haha
-Tränasi dett å funny moments me din familj
-Njaeeee
-Styrketräning!!!!

Jenni sa...

- 18, västra Munsala
- Oj, ingen aning. Fler månader åtminstone!
- Träning
- Träningstips & recept. Inläggi om armhävningar t.ex. va rikti bra!
- Just nu: yoga, löpning å rullskidning