måndag 7 september 2015

Nattens tankar

Oj, vilken lugn dag det har varit idag. Men så ska väl söndagar vara?
Jag vaknade från mitt nattvakande kl. 15 och sen dess har jag legat i sängen och tittat på film tills jag igen fick ställa mig iväg till jobbet. 

Tror också att jag har kommit in i en wannabe-shopping-narkoman-period. Paket dyker upp i brevlådan konstant och flera paket väntar jag ännu på.. Aja, så länge det bara är en period så är det ju lugnt. 

Imorgon funderar jag på att sätta igång mitt aktivitetsarmband igen. Ville ha paus under sommaren (fult om man skulle få en rand på handleden av solen liksom.. Nu i efterhand så skulle jag ju faktiskt ha kunnat använda det. Någon brunhet har inte synts på mig i sommar..).

Även fast vi inte har haft den bästa sommaren vädermässigt så ska det faktiskt bli lite skönt med höst ändå.




Inga kommentarer: