lördag 5 september 2015

Living the fatso life

Gårkvällen spenderades i Vasa vid lägenheten. Det var faktiskt riktigt skönt att vara där bara jag och Conny. 
Förutom att vi satte ihop lite möbler så gjorde vi absolut ingenting. En riktigt latdag alltså. 
Vi tittade på serier och levde "fatsolife". Det var ju faktiskt en månad sen sist jag åt något sött, och jag skulle ha kunnat råna en bank för att få äta gott. Då var det ju tur att Conny är granne med en matbutik, så vi sprang snabbt iväg dit. Och när jag en gång bestämmer mig för att äta gott, så då äter jag gott!
Jag ville ha kladdkaka och Conny ville ha glass, så för att kompromissa så blev det både och. Dessutom så är ju den kombon oslagbar! Ljummen kladdkaka och glass, jammmiii...
Sen blev jag sugen på chips. Så det blev att springa iväg varv nr. 2 till butiken för att köpa chips och dipp. Samtidigt (när jag nu ändå var så bra i farten) så köpte jag även Marabous choklad med kvikk lunsj. Har spanat in den ett tag nu (i Norge äter jag alltid kvikk lunsj, så tänkte att den kombon måste jag testa) och den var en riktig succe!


Mådde inte precis som en prinsessa efteråt, men nu har jag nog ätit för en månad framåt igen..



Inga kommentarer: