måndag 7 september 2015

Kamp X-fit

Har nyss prövat på första ledda passet på gymmet. När jag läste igenom passbeskrivningarna så var det dethär passet som tilltalade mig mest. Kamp X-fit, ett crossfit inspirerat pass. 
Sådana pass gillar ju jag. Och visst föll även detta pass mig i smaken!

Jag måste erkänna att jag har svårt får att komma mig iväg på ledda pass. Det där med att passa tider gillar jag inte, utan vill träna när det passar mig. 
Men nu när jag kör med rullande schema så tänkte jag att det passar bra att slänga in något pass då och då. Mer variation!

Jag tänkte att jag skulle komma mig iväg och testa flera olika pass och sen skriva en sammanfattning här på bloggen om vad jag tycker om de olika passen. Hur låter det?



När jag kom hem hade jag så tur att maten stod klar på bordet, så det var bara att sätta sig ner och "måka in".

Inga kommentarer: