fredag 4 september 2015

I Vasa

Just nu befinner jag mig i Vasa. Kom hit redan igår kväll. Conny har ju gått och blivit Vasabo igen.
Gårkvällen gick åt till att packa upp lite saker och äta mat framför paradise hotel.

Hade tänkt gå runt lite i butikerna inne i stan idag när Conny befinner sig i skolan. MEN han har ju för fanken tagit med sig nycklarna till lägenheten, så här sitter jag strandsatt!
Tur att han har håltimme mitt på dagen. Då är det jag som tar över nycklarna till lägenheten, hehe!




Det känns som att det har varit lite mycket på sista tiden, så jag har knappt hunnit sitta framför datorn alls. Så nu har ni tur att jag sitter strandsatt här i lägenheten i Vasa tillsammans med min Mac. Det betyder flera inlägg till er.
För det kanske ni inte visste? De gånger då jag inte har tillgång till dator eller vet på förhand att jag inte kommer kunna blogga, men när jag ändå gör det, så är det ett tidsinställt inlägg ni läser. Mohaha! Bloggqueen här!


Inga kommentarer: