torsdag 17 september 2015

Första testet av mina lunartempo

Just nu befinner jag mig i Vasa. Jag kom hit igår kväll efter en fullspäckad dag, då jag bara kände att jag ville ha lugn och ro från omvärlden en stund och bara få umgås med pojkvännen. 


Igår hann jag även med testa mitt andra par av de nya träningsskorna. Det är inte meningen att jag kommer att börja använda dem på styrketräningspassen, men för att få ha dem en lite längre stund på foten så blev dom testade på gårdagens "rump-pass".
Jag förstår inte hur jag har kunnat vara så skicklig och klicka hem två par skor som passar perfekt och som jag fullkomligt fastnar för direkt. Händer typ aldrig.
De senaste åren har jag bara kört på nike free run för att de är typ de enda skorna som har funkat för mig. Och nu hittar jag två olika par som funkar perfekt... Jag blir helt mållös på mig själv ibland. Mohahaa!


Inga kommentarer: