lördag 29 augusti 2015

Tå ja va ung

Ibland gör man ju smarta val och ibland lite mindre smarta val.... Unga (yngre) Sara gjorde kanske inte alltid så smarta val i sina yngre dar.. 





Tina hade varit till Grekland och hade handlat med sig Ouzo hem. Helgen därpå skulle vi ordna villafest och ville få upp feelisen lite, så vi började shotta. Vi som skulle se till så att ingen söp sönder stället var i princip de som gjorde det..

Det skulle spelas bearpong. Men varken jag eller Tina hade någon öl, så istället spelade vi bearpong med Ufo-shot... Har inte kunnat dricka ufo-shots sen dess kan jag ju säga..

För X antal år sen när jag befann mig på dansgalan blev jag uppbjuden av en kille. Vi dansade en vanlig bugg och efteråt stod vi på utsidan och pratade lite. Eftersom att jag kände killen lite från förut så ansåg jag det inte som någonting konstigt. Jag hade pojkvän, han hade flickvän.
Plötsligt hör jag någon skrika bakom mig. "DIN JÄVLA FITTA!!". Jag ser en knytnäve komma svingandes emot mig. Men den träffade inte mig, utan där står killen med näsblod..




Inga kommentarer: