fredag 21 augusti 2015

Sommarens händelser

Jag vet att jag har klagat en del på vädret vi haft i sommar (och är fortfarande av den åsikten att vädret har varit en flopp), men en fin sensommar fick vi, och jag är verkligen glad över det!
Förra sommaren var mitt livs bästa sommar (norgeee!), och jag tror nog att det blir svårt att nånsin kunna toppa det. Men visst har denna sommar också varit bra!

Så vad har egentligen hänt i sommar? 
Joo:


Vi gjorde vårt egna lilla utegym och har haft många svettiga pass på vår "backyard".


En del talkoarbete på foampiten. Roligt att så många har velat hjälpa till!


Midsommaren var nog en av de bästa midsomrarna jag haft. Vi samlades vid tisskärssand och hade det trevligt med musik, grillning och en massa prat. Allihopa samlade på ett och samma ställe. Bästa!


En tjejkväll med badtunnebad, grillning och spel.


Jag har försökt lära mig att stå på händer. Ännu står jag inte särskilt många sekunder, men bättre och bättre går det. 
Jag tänkte att det inte skulle vara så svårt om man ger det lite tid. Också med tanke på att jag behärskar huvudstående så pass bra. Men jävlar vad svårt det blir när den ena punkten försvinner.. 
Men det är bara att fortsätta öva.

Jag var till klacken i Lillby och träffade där på mina purmobrudar.


Fiskat har jag också gjort några gånger. Men inte en enda fisk har jag fått..

Mitt fadderbarn från Norge har varit här. 
Försökte överösa henne med så mycket kärlek så att det åtminstone räcker ett år framöver tills jag ser henne igen.

Vi hade klassträff. Tänk att det är 5 år sen jag gick ut högstadiet!

Var med brudarna ute och åt och var sen och tittade på Magic Mike XXL.


Min lillebror har börjat friidrotta och jag tycker att det är sååå kul! Så har varit och agerat hejarklack i sommar.

Jag fick en fribiljett till Robin Hood teatern i Purmo. Där hade Cajsa rollen som Lady Marion.


Jag befann mig på Jeppisdagarna.


Vi åkte iväg till Norge på semester. Geiranger var vårt huvudmål, men mycket annat hann vi också se på vår resa. 


Och nu har jag även fått spendera lite tid på stranden (soldyrkare här), och doppat mig i det blå.


Så nu när jag tänker tillbaka på sommaren så har den varit riktigt bra!
Vädret får gärna fortsätta såhär en stund till. Och sen ska det bli riktigt mysigt med lite höst också faktiskt... (första gången jag tycker det). 

Inga kommentarer: