måndag 10 augusti 2015

Ny vecka

I morse när väckarklockan ringde förstod jag först ingenting... Jag ska ju vara ledig ännu, varför i hela friden har jag lagt på ett alarm? Sen slog det mig att jag hade bokat tid för att göra mina fransar.

Efter lite solande så försökte jag mig på ett träningspass tillsammans med Matilda på vår backyard. 
En vecka sen jag tränade sist... Ja, det märktes klart och tydligt att jag inte har använt mina muskler så flitigt om man säger som så... 
Hon som gjorde mina fransar rekommenderade att undvika bastu det första dygnet. Undrar hur det var med träning? För jag svettades nog mer under dagens floppträning än vad jag gör i bastun.
Nåja.. Fransarna sitter ännu kvar..




6 kommentarer:

Jenni sa...

Oj så snyggt! Vart va du, hur myki kosta e osvosv? Ha läng vila laga själv å men vet it vart ja ska fara :D

Sara Nyholm sa...

Tack! :D Ja va å laga ti Hårstudion i Nykabi. He kosta 100€, men tå fick ja en gratis påfyllning me i he prisi. He halder ungefär 1 måna, beroend på, men ungefär. San om man vila fortsäta fyll på bakett he så sko e böri kost 34€. Jag e no hittills jätte nöjd (ha jo it henda ha e en da enno, men..) Ja tyckt att on va jätte dukti vi hårstudion, så om do mena laga så rekommenderar ja no he ställi! :D

Jenni sa...

Aa nå he va ju helt ok pris faktist! Vet du om man fick välj modell på fransan (längd, tjocklek, böjning, mängd) elr fanns e bara en stil? :)

Sara Nyholm sa...

Jo tyckt it att e va så falit! Hon som laga så fråga ho ja vila ha dem, om ja vila ha meir längd eller tjockari osv... Böjningen så laga on enligt egna fransar. Fö om man har väldigt raka fransar själv, så sko int böjda fransar haldas på, så tå sko di fall åv direkt. Så he va liti beroend på he.
Mängden fransar så la on så så myki fransar som man själv hadd (en lösfrans på varje enskild egen frans), men om man vila ha dem liti tjockari så kona on lägg en frans som va Y forma, just för att he sko bli "meir fransar" :)

Jenni sa...

Okej, får si nudå om jag å far å fixar jag :) Tack fö svaren!

Sara Nyholm sa...

Vill do så ska du absolut gö e! :D Varsågod!