tisdag 25 augusti 2015

Jag är...



I kompisgänget är jag hon som alltid försöker ställa upp. Jag säger ofta saker rätt ut och är ärlig om vad jag tycker och tänker.

På Jobbet tar jag mina arbetsuppgifter seriöst och försöker engagera mig i så mycket jag kan. Skämtar gör jag gärna och bjuder på mig själv.

I matbutiken är jag hon som står och vänder och vrider på alla varorna.



På fest är jag hon som går crazy. På dansgolvet befinner jag mig som oftast. Berusad eller nykter brukar inte spela så stor roll.

På facebook går jag in och kollar ibland, men är själv inte så aktiv där.

På morgonen är jag oftast morgonpigg. Det är då jag är som mest kreativ. Jag gillar att stiga upp från morgonen och ha hela långa dagen framför mig.




I diskussioner är jag hon som vill få fram sin åsikt. Jag är inte rädd att säga vad jag tycker, men lyssnar alltid på vad andra har att säga.

Bakom ratten är jag hon som anser att alla andra i trafiken är idioter. Jag blir lätt stressad och långfingret åker ibland upp hehe.

Jag tror på att ingenting kommer gratis här i världen. "Hard work pays off".

När jag är ledig njuter jag av att inte ha några "måsten". Jag vill kunna göra precis det jag känner för.



Inga kommentarer: