tisdag 25 augusti 2015

En borde göra dag

Idag skulle bli en sådan där dag som jag endast gör en massa jobbiga måsten. Jag har nämligen en massa saker som borde göras men som jag ständigt skjuter upp. 
Mitt största "måste" för denna dag var bilen. Den har nämligen inte blivit tvättad sen vi var till Norge... Och efter ca 3000km på vägen så kan ni tänka er hur den har sett ut. För att inte tala om hur mycket insekter som klistrat sig fast på den.. 
Det har varit på den nivån att den t.o.m har varit pinsam att köra med. Men nu mina vänner kan jag igen stolt köra runt med min jetta!

Har även haft storkok hemma. Mycket mat har jag gjort så att jag kan frysa ner matlådor att ta till jobbet. Det värsta jag vet är när det inte finns ordentlig mat här hemma att ta med till jobbet, för då blir det oftast något som som inte mättar så bra och jag är vrålhungrig sen när jag kommer hem.

Något annat har jag inte fått "bockat av" på min lista (än). Nästa punkt som borde tas itu med är mitt rum. 
Men det är nog ett helt projekt, så om jag ska hinna iväg till jobbet i kväll så får det nog vänta ett tag till.



Inga kommentarer: