måndag 13 juli 2015

Måndag

Måndagar brukar betyda "tufft benpass" för min del. Men idag fick jag nog helt enkelt ta och skippa det.
Jag har ännu träningsvärk från i lördags och igår var jag ute på länk med Conny, vilket gjorde att träningsvärken kröp fram ännu mer. Istället så fick dagens träning bli en lugn promenad med syrran och sen lite övande på att stå på händer. Inte riktigt något "tufft benpass" precis, men jag får ta det en annan dag helt enkelt. Kan ju inte riskera att bli plattrövad!!

När jag ändå är på gång med ett träningsinlägg så kanske folket funderar hur det går för mig med mitt "healthy life"? 
Det går nog helt okej. Jag har inte kört all in som jag gjorde sist. Utan istället har jag försökt hitta en balans som passar mig. 
Hittills så har jag hållit "healthy life" alla dagar förutom då det har varit något speciellt, som t.ex på klassträffen och tjejkvällen. (Okej, måste erkänna att igår åt jag ett ben&jerrys paket.. Men annars.) 



Inga kommentarer: