fredag 10 juli 2015

En lista

Jag lyssnar på: mycket norsk musik
Jag pratar med: alla som öppnar munnen
Jag tycker om: att utmana mig själv
Min närmsta vän är: Conny och Tina
Jag avskyr när folk: inte visar respekt och tror att man kan bete sig hur som helst
Min första vän hette: Robert
Kärlek är: när man saknar varandra även fast man nyss träffats, ens bästa kompis, tillit, när man kan bråka och vet att man ändå tycker om varandra, en bra känsla
När jag lagar mat: så ska det gå undan. Plattorna på högsta värmen.
Jag tänder på: snygga kroppar
Jag är glad för att: jag har världens konstigaste och bästaste familj
Den värsta känslan är: att behöva spy
Den bästa känslan är: efter ett riktigt tufft träningspass
Jag är bäst på: "att prata med händerna"
Jag är sämst på: att behöva vänta
I sommar: hoppas jag att vi får lite mer värme än vad vi hittills i sommar har haft
Sist jag grät var: förra veckan
Jag kan inte: vara fake. Man ser på mig vad jag tycker. Är jag glad så är jag glad. Är jag sur så kan jag inte vara fake glad.
När jag vill tänka går jag: ut och går
När jag bakar: så gör jag oftast en hälsosammare variant
Min mobiltelefon är: en iPhone 5s
Innan jag går och lägger mig: så flätar jag oftast håret
Just nu tänker jag på: om jag ska titta på the walking dead efter att jag är klar med den här listan
Bebisar är: världens sötaste!
Idag har jag: druckit kaffe
Ikväll ska jag: iväg till ett nattskifte
Imorgon kommer jag: sova och åka iväg på klassträff
Jag vill verkligen: bli rik. 
När jag borstar tänderna: har jag mer tandkräm utanför munnen än vad jag har inne i munnen
Jag är rädd för: att någon i familjen skulle bli allvarligt sjuk
Jag kommer alltid att vara: mig själv
När jag vaknar på morgonen: kollar jag alltid vad klockan är


Inga kommentarer: