tisdag 30 juni 2015

Välkomnar Healthy life tillbaka

Jag vet inte hur uppmärksammade ni som läser min blogg är. Men de som tittat in här regelbundet så vet att jag tog tag i mitt såkallade "healthy life" vid årsskiftet. Jag var riktigt duktig!
I flera månader höll jag på med "ny liivi" och jag mådde toppen. Jag började må helt fruktansvärt om jag fick i mig något som kroppen inte gillade. Därför var det enkelt att inte stoppa i sig en massa skit.
Men som ni alla säkert själva har märkt så är kroppen mycket duktig på att anpassa sig..
Och jag ville kunna "unna" mig ibland. Kroppen slutade reagera lika skarpt på skräpet, så då kunde jag också unna mig oftare. Och nu på sista tiden har "unnandet" blivit vardag igen. (Sån är jag, allt eller inget..)

Nu känner jag själv att min kropp inte alls mår bra av allt skräp. Jag vill må lika bra som jag gjorde tidigare. 
"Du är vad du äter".  Stoppar du i dig ren och bra mat så kommer du att känna dig så, stoppar du i dig skit mat så kommer du att känna dig så. (fick inte detdär att låta bra alls, men ni förstår vad jag menar)

Därför tänker jag välkomna healthy life tillbaka i mitt liv. 


Inga kommentarer: