måndag 29 juni 2015

Uppvärmning deluxe

Övertalade min inre lathet att skippa bilen och att ta cykeln till gymmet istället.
Uppvärmning fick jag och bilen fick vila, så det var bara winwin?! Eller? 
Ja, det skulle det ha varit om inte  kedjan på cykeln skulle ha hoppat av. När jag stannade och skulle sätta den på plats så blir jag attackerad av en flock fåglar. Jag springer bredvid cykeln och viftar så mycket som möjligt med armarna för att inte fåglarna ska komma i närheten av mig. (Man blir dessutom väldigt andfådd av att skrika för full hals när man samtidigt springer för sitt liv.. "JAG VILL INTE HA ERA FUCKING ÄGG!!")

Nåjaa, till gymmet kom jag i alla fall. Där fungerar verkligen ingen ventilation. Så en halv timme senare dränkt av svett så cyklade jag hem igen, men en annan väg denna gång.



Inga kommentarer: