söndag 21 juni 2015

Midsommardagskvällen

Igår var det villaliv som stod på schemat för min del. Det stod mellan vexala eller kokkola, men till sist så blev det ändå villaliv i kokkola.


Något som det verkligen ha blivit gjort denhär helgen är att grilla. Jag vet inte hur många gånger jag har grillat under denhär helgen.. Men grillat är ju gott.

 Lilla bella fick förlja med ut till ön hon också.



Nu är jag verkligen trött efter helgens borttappade sovtimmar. Resten av kvällen tänker jag bara ligga i sängen, äta massa gott och titta på orange is the new black.


Måste dock ännu tillägga att denhär midsommaren verkligen har varit en riktig succé. Den har innehållit allt som jag ville att en midsommar skulle innehålla. 
Vänner, pojkvän, alkohol, strand, villaliv, god mat.. Ja allt som en perfekt midsommar ska ha!

Inga kommentarer: