måndag 22 juni 2015

Back to work

Jag hade turen att få vara ledig hela midsommaren, men nu är midsommaren slut och det är back to work som gäller för min del. 
Idag har jag haft kvällsskifte, så mycket annat har jag inte hunnit med idag. 
Jag var ute och gick en kort sväng med Nelson och gjorde sen  en pizza. Den är enkel att göra, mycket god och faktiskt även hälsosam. Så då är det tillåtet att äta pizza två gånger på en måndag!

Min yngste bror var glad över att dagens lunch blev pizza.
- Mmmm vad gott dehär var!
- Va bra! Du vet väl att det är hälsopizza du äter?!
Gaffeln åker sakta ur munnen igen... Ordet hälsosam är tydligen ett väldigt skrämmande ord..
Men sen inser han att det var ju faktiskt gott och tar sen en till bit när han ätit upp den första.


En bild från helgen med två av mina favorittjejer får pryda detta inlägget.

Inga kommentarer: