onsdag 6 maj 2015

Svar

Du är så otroligt fin! :D Hur gör du med ditt hår, vilket shampo märket osv.. ? :)
Tack så himla mycket! 
När det kommer till mitt hår så är jag väldigt lat. Jag låter alltid håret självtorka (förutom när jag ska iväg någonstans och inte hinner. Då tar jag såklart fram fönen). Jag har naturligt självlockar, så de kommer bäst fram om jag just låter håret torka av sig själv. När jag sover så har jag oftast en fläta. Tvättar håret gör jag inte oftare än 2-3ggr/vecka, och använder det schampot som vi har hemma.


Använder du några kosttillskott? :)
Det är lite till och från.. Vintertid så äter jag D-vitamin och annars så äter jag även omega-3.
Före/under träning så dricker jag aminosyror.


Vad är dina jobbplaner? Vill du fortsätta studera till någonting? 
Just nu så kommer jag att fortsätta jobba som närvårdare och har inga planer på att studera vidare.

Mål med träningen? :)
Att bygga en stark och hälsosam kropp, osvosv.... Känns som att jag har skrivit mycket om dethär tidigare, så tyvärr bli svaret kort.
Men har nog annars också lite små specifika mål att uppnå (t.ex dessa).



Vad är det bästa med din syster? ;)
Att hon har samma humor och intressen som mig!


Inga kommentarer: