tisdag 12 maj 2015

Fråga

Jag fick en fråga på mitt inlägg om mitt nya träningsschema. Jag tänkte att jag publicerar mitt svar även här om nu någon annan också skulle vara nyfiken. 
Jag tycker jätte mycket om att få kommentarer, och jag svarar mer än gärna på era frågor. Så fortsätt ställ frågor om det är något ni vill veta eller vill att jag skriver om. 


Fråga:
Vad är det för schema du följer? Och har du märkt någon skillnad mellan att ha följt ett schema och när du bara "tränade som vanligt"? :)

Svar:
Mitt tidigare schema som jag följde var Trifinitys Booty building program. Men det som jag nu har så har min syster gjort med mina önskemål i åtanke.Jag märker stor skillnad på när jag följer ett speciellt schema när jag tränar och när jag inte gör det. När jag "tränar fritt, utan schema" så fuskar jag mer och tar inte ut mig på samma sätt. När jag tränar med schema, så gör jag det som står på schemat och då hamnar jag alltid att pressa mig mer än vad jag annars skulle ha gjort än om jag inte skulle ha följt ett schema.

Lite flummigt, men hoppas du förstod vad jag menade :)

Inga kommentarer: