måndag 6 april 2015

Sant eller falskt

Detta inlägg hör lite ihop med det förra inlägget som jag skrev.
Man ska ju alltid sätta punkt efter sådana inlägg. Jag är bra, that't it!
Men vissa punkter känner jag faktiskt att jag vill förklara lite mer. Tycker jag själv att det stämmer eller inte?..



Såhär såg listan ut:

- Jag är bra på att läsa av folk och att bemöta andra människor. 
Sant.

- Jag är duktig med olika träningstekniker och annat som har med gym, träning och kost att göra. 
Sant.
Jag har alltid varit intresserad av just det ämnet. Ibland när jag är på gymmet så kliar det så mycket i mina fingrar och jag får verkligen anstränga mig för att inte gå fram och rätta till personens knäböj t.ex. 
En annan sak också som jag ibland får kämpa med att hålla igen min mun är när folk säger att de äter hälsosamt, och sen så tittar jag på deras tallrik och skulle sååå gärna vilja ge en predikan om vad hälsosam mat verkligen är..

- Jag är bra på att dansa. 
Typ sant.
Ibland har jag väl mina moves.

- Jag är bra på att peppa folk. 
Sant.

- Jag är lugn under pressade situationer, där många andra skulle flippa ur.
Sant och falskt.
I jobbsituationer och då det gäller att vara profisionell håller jag med, i privatlivet är det nog mer kaos.

- Jag har ett lugn som smittar av sig. (??!?? whaat....)
Falskt.
Som jag inte kunde undvika att skriva här tidigare whaat..???? Jag själv förstår inte hur någon kan få ett lugn av mig?!? Jag som inte äger ett lugnt ben i min kropp.
Men tydligen så är det såhär många upplever mig. När vi var i Spanien så skulle vi bli experter på att berätta för varandra vad vi ansåg om varandra, och såhär fick jag höra av flera stycken.

- Jag är bra på att prata inför en större grupp av människor.
Sant.
Jag tycker väl om attention?... Näämen jag är rätt säker på mig själv och då har jag inga större problem med att ha alla blickarna på mig.

- Jag är bra på att ta ansvar.
Sant.
Jag står för mina handlingar och fullföljer mina uppgifter.

- Jag är bra på att hålla tider.
Sant.
Jag ogillar att behöva vänta på folk, så därför vill jag inte att någon ska behöva vänta på mig heller. Dessutom så tycker jag att det är lite respektlöst mot andra om folk alltid är sena.

- Jag är bra på att klippa hår.
Typ sant.
Nu har jag ju inte klippt så mycket hår. Bara connys och mina familjemedlemmars, men de har varit nöjda i alla fall.

- Jag är bra på att lösa suduko.
Sant.

- Jag är bra på att stå på huvudet. 
Sant. 
Jag kan min sak när det kommer till huvudstående. Nu skulle jag bara vilja bli lika skicklig på handstående..



Inga kommentarer: